sunnuntai 20. lokakuuta 2013

Life is really simple, but we insist on making it complicated.

Viikon mittanen syysloma on tullu määränpäähän ja oon kyllä ihan kiitollinen tästäkin lomasta. EN oo tehny mitää mieltä mullistavaa vaa enimmäkseen mä oon vaan ollu ja rauhottunu. Mielessä ois vaikka mitä asiaa josta avautua, mutta just tässä tilanteessa ne ajatukset ei osaa purkautua kirjaimiks :D

Eilen, lauantaina olin nuortenillassa joka oli kyllä taas niiiin tarpeen ja puheet oli ihan sika hyviä, sali oli täynnä ulkopuolisia ihmisiä ja kokonaisuudessaan koko nuortenilta liippas läheltä täydellisyyttä ellei se sitä ollu. Näin pitkästä aikaa ihania ihmisiä ja nautin niitten seurasta. Toi seurakunta vaan on mulle niin suuri siunaus <3

Huomenna paluu arkeen ja koulujuttuihin, eletään päivä kerrallaan ja nautitaan jokaisesta hetkestä :> Blessings to all <3



8 kommenttia:

  1. siis ooks sä 99 ? :O näytät 96 !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no niimpä tosi nuori vaikka näytät vanhalta ?

      Poista
  2. Ihania kuvia:>! Tuo vika kuva on ihanan talvinen(:

    VastaaPoista
  3. asutteko omakoti talossa vai rivitalossa ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tällähetkellä kauheessa rivitalossa vuokralla jossa on ahasta eikä tavarat mahu paikolleen :/ mutta me rakennetaan ihan uutta omakotitaloo :')

      Poista
  4. jaa no mihin se uus talo tulee ?:)

    VastaaPoista