torstai 24. lokakuuta 2013

Kumpparirakkautta

Tällasinä päivinä ku hormoonit jyllää ja mieliala vaihtelee yhestä kymppiin asteikolla kakskyt, ei kauheesti kiinnosta miettiä omaa pukeutumista tai ulkonäköö. Niinku myös tämmösinä sateisina ja kosteina päivinä ku ei voi välttyä ees pieneltä kastumiselta. Tänää aamulla vetäsin päälle vaan hupparin jonka piristämiseks päälle heitin farkkuliivin. Sateen takia halusin hypätä vaan kumppareihin niinku oon tehny jo kaks viimestä päivää. Oon ihan rakastunu kumppareihin, niitä helpompia kenkiä ei oo tämmösinä päivinä eikä tarvi kiertää metrien päästä niitä vesilätäkköjä pelkäämättä että kenkä kastuis. Haluaisin kymmenet kumpparit lisää, kymmenessä eri mallissa, kymmenessä eri kuviossa ja kymmenessä eri värissä.

Tänään tallustelin mun kaks vuotta vanhoissa melkeen käyttämättömissä kumppareissa kaupungilla, mun kumpparit sai kyllä aika ihmeellisiä katseita vaikka ne ihan normaalit onkin, mutta oli niiin hyvä fiilis kävellä itsevarmana iiiihanat omat kumpparit jalassa. Muuten tänään ei oo kyllä mikään muu menny kauheen nappiin, ei asukuvat mun rakkaudesta kumppareita kohtaan, niinku ei todellakaan tää tekstikään näytä menevän kovin nappiin :D No, postauksen ideana oli mun kumpparirakkaus ja haluan sen välittyvän myös jokaiselle tätä lukevalle, mä r a k a s t a n kumppareita, menikö perille? <3 Tässä vielä ne ihanasti epäonnistuneet kuvat.

_MG_9006

Me muuten värjättiin eilen mun hiukset ihanan ellan luottokäsissä ja lopputuloksesta oon tosi kiitollinen! Mä en tiiä miks mun hiukset näyttää luonnossa ja varsinki kuvissa noin oransseilta :( Mutta kyllä mä vaan tykkään tästä vaaleemmasta hiusversiosta :>

Kivaa torstai iltaa kaikille <3

18 kommenttia:

  1. Kumpparit on rakkautta♥:D Ihanan ilosia kuvia ja tosi mukava postaus! :>

    VastaaPoista
  2. meinaatko alottaa iha kunnolla vaaleeks värjäämisen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo blondeihin ryhtymässä, luonnolliset vaaleet korkeintaan :)

      Poista
  3. Sun hiukset on toosi kivat ja ihailen tota sun itsevarmuutta pukeutua niinku haluut!!:)

    VastaaPoista
  4. kumpparit :o miten sää kehtasit olla niillä :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joillaki on pokkaa ja toisilla ei ;)

      Poista
    2. OMG:D On ne kyllä aika nolot, voi kamalaa :O Ei vaan, voi että noi on ihanat, ja sopii kivasti tuohon asuun <:

      Poista
    3. no mut ton näköset vielä

      Poista
    4. Mä ite tykkään eikä sun mielipide vaikuta asiaan yhtään :)

      Poista
    5. oonko sanonu että sen pitää vaikuttaa :D?

      Poista
  5. voi sun tyylis on niin ihana :)

    VastaaPoista
  6. Onks sulla legginnssit?

    VastaaPoista
  7. Hai-saappaissa olisit myös kuvauksellinen.

    VastaaPoista