sunnuntai 13. lokakuuta 2013

Beauty night in da Villimango

Se speciaali juttu mistä jo torstaina mainitsin, -tulee tässä! Instagramissa mua seuraavat saiki jo pientä sneak peakia. Mutta! Perjantaina oli siis ns. 'kauneusilta' villimangossa (klik) jonne oli kutsuttu tiettyjä ihmisiä eli melkeempä niitä vip asiakkaita. Illan tarkotuksena oli kertoo ihonhoidosta ja meille kerrottiin meikkivinkkejä ja suositeltiin tuotteita. Lisäks illan aikana esiteltiin Benettonin syysmuotia, joka on yks syy miks mä ainoana alaikäsenä tuolla olin :D Kyseessä siis oli muotinäytös kolmella asulla ja asut käytiin torstaina kokoomassa benettonilla. Meitä oli kaks mallia siellä, eli yks toinen mun lisäksi jonka ikäluokka oli kuitenki jo sitä kolmeekymmentä.

Suoraan koulusta kolmen jälkeen mä marssin kampaajalle laitatuttaan mun tukan ja ennen neljää oltiinki jo valmiita jonka jälkeen menin heti villimangoon meikkiin. Mulle ei tehty kauheen raskasta meikkiä, vaan kevyet oranssit huulet ja oranssia luomiin. Meikin jälkeen laitettiin tarjoiltavat esille ja tehtiin juomat & laitettiin kaikki muu valmiiks. Ilta alko seittemältä ja kutsutut alko valumaan paikalle. Oisko kutsuttuja paikalle tulleita ollu 16 ja alotettiin heti ilta.

Mä oisin tietysti halunnu paljo parempia kuvia ja itse muotinäytöksestä, mutta tunnetusti nää vanhemmat ihmiset ei niitä osaa ottaa :D Enkä saanu Iidaakaan paikalle, muttä näin tällä kertaa. Meillä oli tosi kiva ilta ja mä lähin pois joskus 10 aikaa ja muut jäi sinne laittautumaan ja lähti sit jatkamaan minne ikinä sit lähtikään :) Suosittelen ehdottomasti jokaista käymään kattomassa benettonin syksy uutuuksia, mä itekki yllätyin positiivisesti!












9 kommenttia:

  1. vau oot näyttäny ihan sika upeelta :)

    VastaaPoista
  2. Mikset pyytäny esim minnaa tonne tai jotai ku laitoit että yritit saada iidaa paikalle ni mikset pyytäny minnaa tai viltsua tai elisaa tai jotain sellasta? Ei mitenkää pahalla mut tuli vaa mielee:---D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niiku tekstissä kerroin, tää oli vaan kutsutuille ja iida ja sen äiti oli kutsuttu paikalle, ne ei vaan päässy tulemaan. Se ois ollu aika random esimerkiks minnan tulla koska ei se tiiä yhtään niitä ihmisiä, ja muutenki koko paikka oli niin ahdas ja täynnä nii pärjäsin hyvin kyllä sitte ilman kuvaajaakin :)

      Poista
  3. kenen toi valkonen kamera on millä otit kuvia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Villimangon!! Mä vaa lainasin hehe :p

      Poista