sunnuntai 6. lokakuuta 2013

Awesome weekend

Niinkun perjantain postauksessa kerroin että olin vapaapäivällä ja mulla oli paaaaljon asioita hoidettavana ennen iidan tuloo meille. Olin suunnitellu tätä viikonloppua jo kuukausia ennen. Torstai-perjantai välisenä yönä olin niin innoissani että pyörin about 3 tuntia sängyssä ku en malttanu oottaa tän päivän toteuttamista. Iida täytti siis jo torstaina kuustoista ja olin sopinu jo viikkoja aiemmin että Iida tulis meille tänä viikonloppuna. Halusin siis järjestää yllätyksen joka loppujenlopuks onnistu kyllä ihan suunnitelmien mukaisesti.

Perjantaina kävin kaupungilta ostamassa lahjan ja kaiken muun tarpeellisen. Koristelin mun seinälle syntymäpäiväonnittelut Iidalle ja puhalsin ilmapalloja ja vappuserpentiiniä. Laitoin sen pienen lahjan ihan valtavan kokoseen pahvilaatikkoon ja paketoin sen. Ku olin saanu kaiken valmiiks, olin niin tyytyväinen mutta en voinu muutaku nauraa itelleni, haha :D Iidan bussi oli perillä kuitenki vasta kaheksan jälkeen ja suunnitelmana oli viiä Iida pedrinakseen syömään, niin menin vaan Iidaa bussille vastaan jonka jälkeen käveltiin suoraan pedrinakseen. Rupateltiin niitä näitä ja syötiin ihan onnessaan ja mä ootin ihan innolla kotiin pääsyä ja siellä oottavaa yllätystä Iidalle.




IMG_7381

























Iida oli kyllä aivan yllättyny ja ihan onnensa kukkuloilla :D Juteltiin sitte vielä piiitkään kaikennäköstä ennenku ruettiin nukkumaan piiiitkät yöunet :) Lauantaina mentiin kaupungille tekeen pieniä ostoksia ja käytiin kans chydeniassa kattomassa uniikkia. Illalle mulla oli taas erinlaiset suunnitelmat josta oltiin molemmat yhtä innoissaan. Päästiin kylpemään ihan kaksin villimangon tiloihin ja rentouduttiin siellä ja juteltiin taas niiin paljo kaikkee turhaa ja ei niin turhaa. On vaan niiiin huippua omistaa tollanen ainutlaatunen ystävä <3






Tämmösiä viikonloppuja ehdottomasti lisää! Nyt Ihanaa sunnuntai iltaa kaikille <3

1 kommentti:

  1. voi ihanalta kuulostaa :) mikä iidan reaktio oli tosta iso laatikko+pikku lahja jutusta? :D

    VastaaPoista