perjantai 4. lokakuuta 2013

And that's why I smile

Mulla alko jo eilen, torstaina viikonloppu jonka ansioista mun hymy jälleen nousee korviin asti. Perjantaipäivä oli siis taksvärkkipäivä ja mä jäin kotiin siivoilemaan. Mun aamu lähti ihanasti käyntiin, oli iiiihana tajuta että sun ei tarvi kouluun ja voit tehä kaiken ihan rauhassa. Olin jonku aikaa hölläilly nii rupesin imuroimaan koko huushollia ja pesin vessat jonka jälkeen rupesin kaikessa rauhassa meikkailemaan ja laittautuun. Hetken vaan olin ja tein kaiken tarpeellisen ihan rauhassa ja jossain välissä lähin kaupungille hoitamaan asioita :)

Tällä hetkellä ihana Iida on matkalla näkemään mua ja suunnitelmana rentoilla ja nauttia koko viikonloppu <3
IMG_7277


IMG_7284


3 kommenttia:

  1. Oi kun ihania kuvia susta! :)

    http://www.ellataimi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Voi oot niin täydellinen!! :)

    VastaaPoista