perjantai 20. syyskuuta 2013

What shit is this

Anteeks pieni hiljasuus täällä blogin puolella. Oon ollu alkuviikosta asti ihan TOSI väsyny oikeesti ja mulle on iskeny yksinkertasesti syysmasennus. Toivottavasti kaiken voi pistää oikeesti syksyn piikkiin, tää vaan on mulle ainaki henkisesti tosi raskasta aikaa AINA :D Koulu ei vois vähempää kiinnostaa, wilma hukkuu merkinnöistä ja kokeista tulee vitosia.

Mulla on ollu niinsanotusti -enjaksapukeutua ja -enjaksameikata ja -enlaitakoskaanhiuksiani -viikko. Ihan tuskaa oikeesti, oon näyttäny koko viikon ihan kamalalta ja pahenee vaan :---D 

Tällä hetkellä istun bussissa matkalla nivalaan vähä piristäytymään iidan hellään huomaan ja rukoilen että mun puhelimen 12% akkua riittäis nivalaan asti, tai ees tän postauksen tekemiseen. Mua oksettaa pyörryttää ärsyttää vaikka on perjantai mutta oon vaan niiin väsyny :( 
Tässä mun viikko puhelimen kuvin:
1. Viikonloppuna vieteltiin Juulian 18 vuotis synttäreitä joista oon jo pariin otteeseen täällä blogin puolella puhunut :D
Mun kouluviikko: väsyneitä kasvoja ja merkintöjä wilmassa. Olin yks päivä niin masentunu, että oisin melkeen palanu helvetissä ku ollu maan päällä. 
Taas yks itkemisen aihe lisää, en ois halunnu päivittää tätä ios7:kaa tää on ensinnäkin ruma enkä vaan tykkää tästä yhtään :( niille jotka ei oo vielä omaa iphoneansa päivittäny, sanon että älkäätehkö sitä!! Tekisin mitä vaan että saisin vanhan takas.
Fuck this friday, en halua näyttää rumaa naamaani ja mä kohta oksennan tänne bussiin. Verensokerit ei oo varmaa koskaan ollu näin alhaalla, kauhee olo :( 

Nyt säästän loput akkuni nivalaan, tässä on vielä puoltoista tuntia matkaa jäljellä.. Mahtavaa viikonloppua kaikille <3

13 kommenttia:

  1. Oi voi koita jaksaa! Samanlaisia fiiliksiä täälläkin, ei vaan huvita tehdä mitään varsinkaan kouluun liittyvää, ahistaa ja masentaa.. :/ Mut pitää yrittää ajatella positiivisesti ettei vajoa ihan maan alle. Hyvää viikonloppua!

    VastaaPoista
  2. Tervetuloa Nivalaan, Suomen Teksasiin! Huoh huoh HUOH!! :DDDDD

    VastaaPoista
  3. Hei koita jaksella! Itelläki pienonen syysmasennus päällä mut pääsen onneks kans vähä muualle viikonlopuks päästele höyryjä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo haha viikonlopuissa ees onneks on jotain järkee :D

      Poista
  4. Oot todella kaunis ja mukavan oloinen tyttö!

    VastaaPoista
  5. Millo sulla on synttärit ja minkä ikäne oot? Oot tosi kaunis:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huhtikuun 24 pv! Oon neljätoista nyt :) kiitos ihana!

      Poista
    2. Jeeij mulla on huhtikuun 26. Et melkee samiksiii :D en oo sama ano ku toi eka :D

      Poista
  6. ton ios 7'n saa kuulemma koneen kautta pois (:

    VastaaPoista
  7. Koko angstituksesi on kuin suoraan mun tän hetkisestä elämästä, ainakin osista päivistä. Ei helvetta sentään tätä väsymystä ja innotttomuutta. Mä lopetin kaksi kurssia koska mulla vain ei ollut intoa yhtään. Oisin saanut vain vitosia ja sitä en todellakaan halua. Pyh hemmetin syksy. Hang in there, mäki koitan. Tästä selvitään :)!

    http://tixuswings.blogspot.fi/

    VastaaPoista