tiistai 3. syyskuuta 2013

Venetsialaiset

Täällä mä oon, postailemassa mun venetsialaisviikonlopusta ja kuvasaldo ei kuvaa kyllä pätkääkään viikonlopun meininkejä :D Pääasia että hauskaa ainakin oli! Niinku aijemmin jo sanoinki, ihana Iida tuli tänne taas viettää venetsialaisia mun huomaan ja koko viikonloppu oli taas niiin nopeesti ohi. Vaikka esiintyjät ei kyllä vetäny vertojaan viimevuotiselle Jukka-pojalle nii Jonttee oli ainaki hauska kuulla mutta sinistä en vaan tykkää yhtää. muhun ei vaan yksinkertasesti vetoo se muija :D Hyi. Nyt säälittävä kuvasaldo. Kivaa viikkoo kaikille :>



Loppuun vielä mun ja iidan viikonloppu menobiisi ja pakollinen Robin - Boom kah 

6 kommenttia:

  1. Veitkö mun jätkän?

    VastaaPoista
  2. onko sulla joku poikaystävä tai onko juttuuu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä :) kuulette siitä kyllä sitte ku haluun kertoo :p

      Poista
  3. ootko enää uskovainen?

    VastaaPoista