tiistai 24. syyskuuta 2013

Motivaatio hukassa

Mun elämässä on MELKEEN kaikki kondiksessa. Kaikki palaset on loksahtanu kohalleen, mun ympärillä on maailman ihanimpia ihmisiä, mulla on rakastava perhe ja yks muu ihana ihminen. Koulu on ainut juttu joka vähäniinku vie multa elämän. Joo tiiän että ei sais masentua oikeesti jonku koulun takia, mutta minä joka olen maailman pahin stressaaja nyt harmi vaan masennun siitä koulusta. Mulla ei oo koskaan aiemmin menny huonommin koulussa ja kesällä kyllä ootin vielä jotain ihan muuta ku tämmöstä. Mä jotenki stressaan jotenki aina jälkikäteen ja tietyissä tilanteissa, just niissä missä toivoisin etten alkais stressaamaan :D Mun motivaatio on hukassa koulun suhteen, mistä sellasen oikeen saa? :( Panostus menee ihan kaikkeen muuhun. Mä vaan haaveilen ja unelmoin, elän ihan omaa elämääni :D Haluaisin tosi kovasti yrittää, osata ja kuunnella mutta se ei vaan onnistu, koulu ei niin oo luotu mua varten. Aamusin ku astun ovesta ulos tonne jäätävään kylmyyteen, voisin alkaa huutamaan ihan täysiä ja paremmalta vaihtoehdolta todellakin tuntuu oma sänky. Läksyt joudun vääntään itkun kans tai sitte en tee niitä ollenkaan. Mikään ei kuulosta tällä hetkellä paremmalta ku loma, mä niin tarvin sua!

Nää on muutenki just näitä päiviä ku haluu vaan kääriytyä neuleihin ja huiveihin. Asukuvatkaan ei onnistu tuolla kylmyydessä. Eihän tässä kerenny olla ees syksyä!? Ihan kohta tulee jo pakkaset ja monilla paikkakunnilla on ollukki jo pakkasta ellei täälläkin jo? Hyi en halua tietää.


Huomenna taas koulua ja läksyt tekemättä, onko ihan pakko!?!?!? :/
IMG_7036 IMG_7010 IMG_7039

15 kommenttia:

  1. Äh! Oon sun kaa niin samaa mieltä tosta koulu hommelista. Mikään ei onnistu ei koulu, ei läksyt. Kaikki tuntuu turhalta!
    Kumminkin ihastuin sun kirjoitus tyyliin ja muutenkin vaikuttaa kivalta blogilta. Kuvat on hienoja ja hyvälaatuisia. Tsekkaan blogis vielä tarkemmin kun meen koneelle ja saatan liittyä lukijaksi:-)

    ~ hullusieni.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo tämmöstä tää tahtoo vähä olla :/ Tsemii sulle :>

      Kiitos erittäin paljon <3

      Poista
  2. Mulla on toi ihan sama..! :/ En vaan millään pysty kuuntelee ja keskittyy tunnilla ja koko ajan on vielä niin helvetin kylmä.. -_- :D Mut ihana asu ja oot kyllä niin nätti♡ ootko muuten siis kasilla vai ysillä..? (:

    koita nyt panostaa kouluu, koht on syysloma ;) tsemppii..! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joooo siis se on ihan kauheeta ku sisälläki on kylmä >:(

      Kiitos ihana! Oon kasilla :> Joo pakko yrittää kaikin voimin! Tsemppiä sulle myös <3

      Poista
  3. ota sun huoneesta kuvia !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En halua ottaa, meillä on väliaikakämppä ja en tykkää mun huoneesta yhtään joten en oo kummemmin sit sisustellukkaan :/ Talvella tulee ihan uus koti nii sitte saatte kyllä monennäköstä huonepostausta! Oo kärsivällinen ;>

      Poista
  4. Noi sun hiukset♥ Ja tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :((( Tyvikasvu kaikin voimin puskee ulos, voisin ampua kaikki tyvet oikeesti. Kiitos <3

      Poista
  5. Mistä tuo villatakki on?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ginasta mutta kaks vuotta vanha kylläkin :/

      Poista
  6. Ei kannata liikaa murehtia vaan hyväksyä se että koulua on käytävä, niin on helpompaa, turha taistella vastaan :)

    VastaaPoista
  7. Mulla on pari niksiä mitkä on auttanu ainenki mun koulumotivaation suhteen!
    Kokeile aamulla löytäää hetki, jolloin voisit rauhassa kuunnella musiikkia. Joku lemppari, letkeä hyvänmielenbiisi toimii aineki mulla! Kuuntelem yleensä koulumatkalla, nii silloi kouluun astuessa on hyvä fiilis eikä mee valmiiks negatiivisena.
    Ja sit toine kokeisii luettaessa mä pyrin poistaa häiriötekijät (puhelin, tietokone ym.) ja sit mennä lukee johonki paikkaan mistä tykkään, laittaa vähä kynttilöitä palamaa ja suklaata nassuu nii motivaatio aineki vähä nousee:D
    Toivottavasti musta oli jotakin apua! :)

    VastaaPoista
  8. Mä niin tiiän mistä sä puhut! Mulla on kans ysiltä alkaen menny koulu jaksottain ihan jäätävän huonosti, mut mua ainaki on auttanu mun äitin asenne siihen että koulunkäynti oli mulle niin mahdotonta: kaikessa ei oo pakko olla hyvä. Sullakin on paljon asioita missä oot hyvä ja mitkä sua kiinnostaa, joten panosta niihin, ja anna niitten turhempien asioiden olla, pääasia että pääset läpi niistä tyhmemmistäkin aineista. Noin kasin keskiarvolla pääsee yläasteelta käytännössä minne vaan, ellet nyt johonkin Helsingin ressuun oo hakemassa, mikä ei ehkä sulle ihan oikee paikka kyllä oiskaan...

    Mut hurjasti tsemppiä! Älä stressaa liikaa, anna itselles aikaa rentoutua nyt jos siltä tuntuu et sitä tarttet. Koulu ei oo maailman tärkein asia oikeesti, vaikka tottakai siihen on välillä ihan hyvä panostaa. Mut opettajienkin kanssa voi puhua, mä nyt oon vähän extreme-esimerkki ku en ysillä käyny koulua käytännös ollenkaan enkä tehny kaikkia valtakunnallisia kokeita, mutta pointti on se että jos oikeesti tuntuu ettei pysty, niin sitten ei pysty, ja silloin asiasta kannattaa oikeesti sanoa siellä koulussa.

    VastaaPoista
  9. et voi pitää tota neuletta ton takinkaa ei sovi ollenkaa ... :/

    VastaaPoista