maanantai 30. syyskuuta 2013

It's the little things that makes life big

Mä oon niin onnellinen. Kuulostaa tosi kliseiseltä, mutta mä oon huomannu että useesti ei todellakaan oo helppoo olla onnellinen. Onnellisuus on oikeesti aika valtava ainaki tunteena ja vaikka sitä ei todellakaan olla 365 päivää onnensa kukkuloilla ja kaikki ei onnistu, nii onnellisuus tulee sisimmästä ja siitä että sä tunnet olos parhaaks just tässä elämän tilanteessa ja sä pystyt nauttimaan siitä. Mulla on ainaki taito ja ennenkaikkiaan halu nauttia niistä elämän pienistä ja arkipäiväsistä asioista. Life is what you make it -niiin yksinkertasta.

Tänää oon kärsiny äänenlähdöstä herättyäni ja sen takia jättäny väliin aamun liikuntatunnit ja illan tanssiharkat. Ehkä ihan hyvä, koska mä en oikeen tykkää makailla kipeenä kotona ku ois niin paljo kaikkee muutaki tekemistä. Mua ei kyllä todellakaan pieni flunssa haittaa ja sehän kuuluu asiaan. Oon lipittäny teetä päivät pitkät ja selaillu netistä kaikkee kivaa ja lueskellu lehtiä, ihan viikon parhaimpia hetkiä. Täydellistä tietää että maanantai on ohi ja huomenna on jo tiistai. Nautitaan näistä päivistä täysillä <3 Ihanaa kouluviikkoa! :)




IMG_7153

39 kommenttia:

  1. Niin ihailtavaa että uskallat pukeutua oman tahtos mukaan! Oot niin täydellisen aito ihminen että en koskaan oo kellekkään ollu näin kateellinen enkä varmasti oo ainut joka on samaa mieltä :) Pysy aina tollasena Olivia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaaw, ihana kommentti!! Kiitos kiitos ja kiitos <3

      Poista
  2. voi oot nii kaunis! : ) <3 kerkeisitkö joku päivä ku tuun käymää kokkolas nii näkee? :) ei oo nähty varmaa pariin vuoteen viimeks sillo haapajärvell ku olit käymäs : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Roosa <3 tottakai kerkeen!! Ilmota vaan ajoissa ku oot tulossa nii en kerkee sopia muita menoja :> siiitä on kyllä ihan hullun kaua ku ollaa nähty!!! Ois huippua nähä :))

      Poista
  3. Eikö sua pelota mitä sun poikaystävä ajattelee sun pukeutumisesta? Ei sillä että et pukeutuis hyvin, vaan ite joudun ainaki miettii hirveesti et tykkääköhän se :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. anteeks ku minäki vastaan, mutta jos se poika oikeesti tykkää susta niin tuskimpa se kovin paljo kattoo pukeutumista jne..:)

      Poista
    2. Haha ei todellakaan pelota! Saa luvan hyväksyä mun pukeutumistyylin tai unohtaa mut :D ei kannata aatella sitä niin hirveesti, jos se sua oikeesti rakastaa nii sillä ei kyllä pitäis olla mitään väliä millä tavalla pukeudut :) uskalla vaan olla oma ittes!

      Poista
  4. Onko sulla poikaystävä :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hmm :D siis joo silleen mutta ei silleen hahaha tai ei me vielä kai seurustella silleen virallisesti :D

      Poista
    2. Voitko kertoo minkä ikänen hän on?:)

      Poista
    3. 17, täyttää vielä tänä vuonna 18 :)

      Poista
    4. What the..........

      Poista
  5. :( jos oisit sinkku ottaisin sut

    VastaaPoista
  6. oot niin ihanan aito! pidä tuo asenne<3 nähdään kai pian toivottavasti! ü

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana Maija! <3 Haluun tulla joku päivä tsekkaamaan sen sun kämpän! :p

      Poista
  7. sun perse on levinny :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. suurentunut, levannu, pyöristynyt

      Poista
    2. :O kuinka näin on päässyt käymään

      Poista
  8. mitä onks sulla poikaystävä ihanaaaaaa!!!!!!<333 oon niin happy sun puolesta!(:
    Millon esittelet sen tänne blogin puolelle? Ja onks se kans uskovainen?;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huumorintaju kohillaa. Sunhan se pitäis tietää? ;)

      Poista
  9. oot sakkolihaa sille pian ja miks otat kuvia sun pyllystä D::DD: ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siks että sulla ois jotain kateltavaa

      Poista
    2. en oo lesbo mutta kummiski

      Poista
  10. kerrooo kuka poikaystävää ;) uuuuuuuu

    VastaaPoista
  11. Anteeks jos kysyn täällä tälleen julkisesti, ei oo pakko vastata mutta kuinka raskasta isäs kuolema oli sulle henkilökohtasesti? Kävitkö terapeutilla tai muilla juttelemassa isäs kuoltua?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se ei sillon siinä hetkessä ollu mulle ees silleen tietyllä tavalla ns. suuri ''mysteeri'' koska mä osasin oottaa sitä. Ehkä vuos jälkeenpäi tapahtuneesta, siitä tuli mulle tosi raskasta ku pikkuhiljaa ymmärsi sen, että ei sitä iskää enää ookkaan täällä. Ajatus oma esikuva lepää maan alla tai missä sit ikinä lepääkään, tuntuu ihan hullulta. Oon vaan oppinu elämään asian kans vaikka sitä ei vieläkään ees halua uskoo.

      Kävin koulukuraattorin kans puhumassa aina sillon tällön, mutta mun mielestä kukaan ei kummemmin siitä munkans koskaan jutellu. Tietenki mulla oli ihan hulluna ystäviä ympärillä ja äiti. Ei nähty tarpeelliseks sitä, että mun ois pitäny jutella tuntemattoman ihmisen kans ku en halunnu jäädä paikalleni ja liusumaan vaan alemmas. Halusin nousta ja suunnata ylöspäin, hyvin mä oon tähän päivään asti selvinny :)

      Poista
  12. olivia oot niiin kaunis! :) oon oikeesti kateellinen sulle !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana <3 Ei kannata olla, oot varmasti itekkin ihan mielettömän upee! :')

      Poista
  13. ookko vielä uskossa?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehdottomasti oon :) Se on mulle jo itsestäänselvyys :D

      Poista
  14. Olivia mä nään kuinka suhun sattuu. Pysy vahvana :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiiät varmaan mun elämästä enemmänki? Fiksua tulla kertomaan mulle nimettömänä jotain sellasta mistä en tiiä mitään itekkään.

      Poista
    2. Ehkä hieman väärä kommentti tällaseen postaukseen koska jos sanoo olevansai onnellinen, varmasti sitä onki!:) eikai kukaa sano et on onnelline jos elämä kusee päälle?:D oot Olivia ihan sairaan kaunis ja aito ihmine! Sul on onnekas poikakaveri :))

      Poista