tiistai 10. syyskuuta 2013

If you never try you'll never know.

Kaikista vaikeinta AINA postausta tehdessä on se, miten sä sen alotat :D Se on ihan sika ärsyttävää ja monesti se postauksen tekeminen lyssähtää kokonaa siihen. En tiiä onks tää näin muittenki bloggaajien kohalla, mutta mun kohalla ainaki, haha. No ton kertominen helpotti tätä vähän, jos hypättäis nyt siihen asiaan :D

Tää viikko on lähteny käyntii ihan kivoissa merkeissä vaikka aamusin en koskaan jaksa nousta ja näin mä myös sit myöhästelen kauheesti koulusta. Vaikka nukkusin sen 9h, se on ihan tuskaa nousta aamulla ja ku kello soi 6.45 nii mä heräänki automaattisesti puolituntia myöhässä. Tänää oli näköjään enkun koe ja en yksinkertasesti kerenny avaamaan kirjaa missään vaiheessa. (Lue: en viittiny ees yrittää avata sitä kirjaa) No, kirjotin sit mitä sattuu siihen koepaperiin ja se todennäkösesti ei tuu meneen ees läpi. Meillä on alkanu tanssiharkat viikko sitte ja tuntuu että se vie kaiken mun vapaa ajasta, vaikka todellisuudessa se vie 3 tuntia viikosta :D Mutta oikeesti aina ku oon kotona, ja siis oon tosi paljo kotona, nii lagaan vaan tietokoneella ja päivät menee ihan älyttömän nopeesti. Ehkä voisin oikeesti alkaa ihmiseks :D

Asiasta seuraavaan: Moni ei välttämättä todellakaan ees tiedä, että me ollaan siitä edellisestä omakotitalosta muutettu pois ja nyt asutaan inhottavassa, oksettavassa ja rumassa vuokrakämpässä. -Onneks vaan väliaikasesti, koska me rakennetaan taloo tolle uudelle alueelle, enkä oo varma onko se rytimäkee vai vielä halkokaria vai mitä puntusharjua? :D Ehkä joku tietää mistä mä puhun, hope so. Ihanaa että tulee ihan uus koti ja huoneen saa suunnitella kokonaan uusiks ja hankkia kaikkee ihania sisustusjuttuja. Ootan niin innolla! Talo toivottavasti valmistuu maaliskuuhun mennessä, jos kaikki sujuu nyt suunnitelmien mukaan :)

Huomenna toivottavasti pääsen postailemaan laadukkaampien kuvien kans, mutta nyt saatte ihanan söpön pienen kollaasin puhelinkuvista, ja ne jotka ei mua instagramissa seuraile, nii ei ookkaan vielä nähny näitä.




























1. <3 2. Se ihana kokoajan valmistuva uus koti! 3. Minä raskaan maanantain jälkeen. 4. Näin pitkästä, siis ihan tosi pitkästä aikaa Venlaa <3

Btw, Vaihoin toissapäivänä(?) bannerin, mitä tykkäilette? :) Nyt jos malttaisin hypätä vaikka oikeesti koulujuttujen pariin, kivaa keskiviikkoo kaikille :>

XOXO: Olivia

6 kommenttia:

  1. kiva blogi sulla!:) joku mielipidepostaus oois kiva

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana! :> Hei mahtava idea,
      ehkä mä voisin sellasen toteuttaakin jos kyselen möhemmin aiheita :p

      Poista
  2. hihii, olin sun 330 lukija:p siit hyväst käyt vissii kattoo mun blogin? ;)

    http://veraanlife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja tervetuloa seurailemaan :p Oi kyllä, käyn mielelläni :>

      Poista