perjantai 27. syyskuuta 2013

Friday

Perjantai ja elämä loistaa! Ihan mahtavaa. Mieletön fiilis ja ihan törkeen hyvä päivä. Miten mä vielä voisin tätä päivää kehua!? Onneks tää ei oo vielä ohi, haluun keksii illalle jotain kivaa. Kello lyö kohta neljä ja mulla on vielä tanssiharkat kuuteen asti jonka jälkeen oon taas ihan freedom!! Jauuuu

Viettäkää ihan hullunhauska viikonloppu, nauttika täysillä, eläkää tässä hetkessä koska tulevaisuuden murehtiminen vei aikaa ihan törkeenä. Ihanaa viikonloppua siis <3

IMG_7086 IMG_7087 IMG_7085 IMG_7088 xoxo, Olivia

19 kommenttia:

  1. siis ootko sä 14? :o en millään voi uskoa että oisit mun ikänen, menisit hyvin 17 vuotiaasta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha juuu oon mä! :-D Kiitos.. kai? :D

      Poista
    2. haha juu kohteliaisuus :)

      Poista
  2. nää sun postaukset on sitten niiiin ihania <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiiii ihana kuulla että joku tykkää :')

      Poista
  3. oot vaan aina niin yhtä ihana! <3 miss u:'(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äää elli meijän on pakko nähä!! Tuuthan joskus kyläileen tänne, kattomaan meitä kaikkia :') Sääki oot ihan super ihana <3

      Poista
  4. Heiii ihanasti tuo neule!!
    Ikävöin sua niin kovasti vitsin kaunotar!! <3
    Eksä mee hopeen? Tai siis en kyllä määkää, mutta niiiiiih :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa halusin kehittää sille jotain uutta ilmettä :p Ikävöin sua myös ihana! En mä jaksanu lähtee, en oo ollu missää vaiheessa siitä kovin innostunu, varsinkaa siitä lähtien ku mulle sanottiin että alaikäraja on kolmetoista ja loppujen lopuks siinä ei sitte ollukkaa ikärajaa ollenkaa nii tais vissii lähtee vähä maku haha :----D!

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Tuo nimettömyys vasta aitoa onkin! :D Mistä näitä oikeesti tulee :D sä oot huippu ja tuo asu ihana! Olis kiva jos kertoisit tuommoisissa kuvissa mistä vaatteet ovat/minkä merkkisiä! :)
      Jos satut kyllästyyn tuohon neulaseen nii mulle kyllä saa sit lahjoittaa sen! Ihana!

      Poista
    2. Haha älä muuta sano! Kiitos paljon ihana Henna <3 Joo joku toinenki tota ehotti, ehkä mä voisin alkaa laittamaan niitä kauppojen nimiä tohon alas :) Haha ehkä mä en kuitenkaa ihan heti tohon kyllästy ;>

      Poista
  6. Sentään jollain on ollut hyvä päivä(-: heh. Sulla on ihana hymy ♥

    VastaaPoista
  7. Wau ku oot upee :O

    VastaaPoista
  8. Voi pyhä jysäys mikä pakkaus

    VastaaPoista