lauantai 14. syyskuuta 2013

New in

Niinku aiemmin jo mainitsin, niin eilen (perjantaiyönä) täällä oli se kaupan ja kulttuurin yö. Kokkola vaan vilisi ihmisistä ja kaikki käveli päälle. Ihan törkeen isoja alennuksia joka paikka täynnä ja jäätävät jonot joka kaupan kassalla. Chydenia oli auki yhteentoista asti ja ihmismäärä alko vähenee jo ehkä kymmenen aikoihin. Mun kohalla toi juttu oli siistimpi ehkä viimevuonna, mutta eihän toi kumminkaa mikää niin cool juttu ees oo, haha. Nivalassa se vielä joskus oli oikeesti cool juttu.

Olin jo aiemmin päivällä käyny ostamassa talvitakin, täydellisen sellasen. Viimevuonna mulla meni ikä ja terveys löytää se täydellinen yksilö ja löysinki sen varmaan vasta keskitalvella. Sen löytämisen eteen tehtiin kyllä paljon työtä, itkin siitä täällä sillon joskus täällä bloginki puolella :D No, nyt se täydellinen yksilö löyty ilman että mä sitä ees etsin. Nyt on sit lämmin talvitakkiki kaapissa valmiina :) Harmi vaan, että illalla ne takit olikin sitte -30% alennuksessa :D Mut ei mua kyllä haittaa, maksoin siitä takista 80€ ja oli se sen hinnana arvonenki :) Illalla ostin sitte vielä conssit -20% hinnalla ja niille loppujenlopuks ei jäänykkään ku sellanen 59€

Tänää juhlitaan niitä Juulian synttäreitä isolla porukalla heti nuortenillan jälkeen. Viettäkää tekin ihana lauantai!!




Huivi Gina Tricot Takki cubus Kengät Click shoes

12 kommenttia:

  1. et voi olla 14?...näytät tyylii 17 vuotiaalta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa kyllä mä vaan oon :D Et oo ensimmäinen joka sanoo tollee :D
      Kiitos, kai? :D hehee

      Poista
  2. onko nuo kengät mustat vai siniset? XD

    VastaaPoista
  3. eikö se punanen talvitakki sit enää kelpaakkaan?

    VastaaPoista
  4. Minkä kokoinen tuo takki on? :)aattelin itekki jotain tuon tyyppistä takkia itselleni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. xs mutta silti tosi reilun kokonen ainakin mulle :/

      Poista
  5. Voitko kertoa mistä sää tiedät että takki on oikean kokoinen just sulle? Että minkä pituinen se pitää olla ja paljon saa jäädä varaa että mahtuu hyvin vai just esim neule. ite en tiedä yhtään mitään takeista. Kiva jos vastaat kunnolla! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Antekeks, en ihan ymmärtäny sun kysymystä :D En mäkää sen enempää takeistä tiiä ku sen että mun pitää ite tykätä siitä miten se istuu mulle :d mä tykkään että se takki menee just takapuolen alapuolelle eli se ei saa olla kauheen pitkä :) Anteeks jos et saanu haluamaas vastausta, mutta mä en ihan handlannu tätä sun selityskysymystä :D

      Poista