sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Kysymyksiin vastaukset part. 2

Miten sulla on nuin täydellinen iho, miten hoidat sitä ?
Ei oo täydellinen. Pesen vaa veellä ja sit sellasella kasvoveellä missä on puhistusmaito ja kaikki muu samassa :)

Mitä harrastat? 
Show tanssia 

Tykkäätkö hiihtämisestä? 
Eiii vetoo enää muhun d:

Mitä sulle kuuluu?
Ihan jees lukuunottamatta mun valkosten conssien menettämistä.

Aijotko vielä joskus blondata sun hiuksia?

Aion mä vielä joskus ;)

Millon haluut naimisiin?

Hetiku siltä tuntuu, joskus kakskymppisenä.

Kerro unelmapoikaystävästä.

Unelmapoikaystävän pitäis olla sellanen vähä romanttinen mut ei sellanen liian ällö romanttinen, ja sit sellanen joka huomioi mua ja on avoin et senkaa voi puhuu kaikesta, rehellinen ja huolehtii itestään ja ulkonäöstään jonku verran :D haha ja sit on sellanen ihana vaan :> En haluu antaa kauheesti kriteerejä millanen sen pojan pitää olla, koska ne ei kuitenkaa käy koskaa toteen sen oikeen kohalla :D

Mitä haluaisit sun poikaystävältä synttärilahjaks tai vuosipäivälahjaks tai mikskä vaan lahjaks?

Koruja!!! ;>

Laiha, lihava vai siltä väliltä?

Laiha

Cola vai pepsi?

Ööööö pepsi pullosta ja cola lasista




Kui paljo syöt roskaruokaa viikossa?

Emmä joka viikko syö saman verran nii ei tähän voi vastata:D kerran?:D

Mihin oot tyytyväinen omassa ulkonäössäs? 
Tykkäisin mun silmistä jos ne ei menis sillee vammasesti ku hymyilee tai nauraa, ja sit mun paljaat jalat on ihan kivat D:

Entä luonteessas?

Oon semi huumorintajunen ku oon sillä tuulella, ja sit osaan heittäytyy tilanteen mukaan. Tykkään kans mun herkkyydestä aina sillonku se ei mee liika itkuks :D ELi osaan ottaa asioita kans vakavasti.

Mitä mieltä olit siitä, että sun isästäs kirjoitettiin sillon aikoinaan seiskaan ja kaikkiin lehtiin?
Se oli elämää eikä sille koskaa voinu mitää, en halunnu koskaa ees vilkasta niitä ku tiesin ite paljo paremmin totuuden ku sen mitä paskaa lehissä jauhettiin :)

Onko kukaan tullu aukoo sulle jotai sun isästäs?

On.

Kuin usein pesee sun hiukset? (Ne on täydelliset!!)

3 päivän välein.

Sano 3 hyvää ja huonoo luonteenpiirettä Minnassa.

Se heittää mun kans maailman parasta läppää, ja senkaa on nii helppo olla sillä fiiliksellä ku on, sit 

Keitten kaikkien kokkolalaisten blogeja luet?

Luen hennan, matildannan ja minnan blogia nyt ainaki mitä muistan?:D

Mitä musaa kuuntelet?

Perus nrj musaa eli laidasta laitaan :)

Ootko menossa lähiaikoina jonnekin ulkomaille?

Tukholmaan kesän lopussa.




Poltatko? Juotko? 

en ja en

Paras tapa viettää ilta?

Riippuu ihan täysin sen hetken fiiliksistä, mutta yleisimmin haluun tehä jotai repäsevää ja riehua :D

Monelta heräät yleensä aamuisin?

Näin kesällä herään suunnillee 11 aikoihin mut jos meen töihin nii puol yheksältä :)

Tykkäätkö ben&jerry jätskistä? Mikä on paras maku?

Jooo hahhaaa usko tai älä mut oon syöny sitä tasan kerran :D En osaa sanoo mikä on parasta.

Tilaatko jotain lehteä?

En tilaa, ostan kaupasta aina mielenkiintosen numeron vaa :p

Katotko salkkareita?

Eiii vois oikeesti vähempää kiinnostaa

Mitä ohjelmii katot tv:stä?

En _mitään_

Aiotko käydä tavallisen riparin?

Kyllä

Ootko läheinen sun veljies kaa?

Joooo <3

Voisitko tehdä jonkun höpöttelyvideon?

En, vihaan niitä :DDDD




Pidätkö odd molly vaatteista?
Ne on ihan mielettömän söpöjä, mutta ei ollenkaa mun tyylisiä :D

ootko tyytyväinen sun kroppaan?
Joihinki kohtii joo ja joihinki en. 

parhaat kaverit?

Mun kamuzi jengi on paras

mitä blogeja luet?

Kaikkii perus.

voisitko mennä kaupungille ilman meikkiä?

Jooo hahaaa oon ollu monestikki!

ootko ihastunu keneenkää?

No ehkä juujoo

Ootko puhelias vai ujo?
En mä ainakaa ujo oo :o

Haluaisitko tehä videoita tänne?
Ehkä joskus tulevaisuudessa ku oon hankkinu kuussatasen ja muokkausohjelmat :)

Voisitko tehä kuukauden suosikit listauksia? Entä huonepostauksen?

Kuukauden suosikit ehdottomasti, ja huonepostauksen haluun tehä vasta vuoden päästä ku meil on uus koti :)

Mikä on sun lempi ruokapaikka?

Ei mulla oo sillee mitää lempiruokapaikkaa :D Syön missä sattuu




mitä ruokaa et saa millään kurkusta alas?

Ei tuu mielee mitää :D

Lempi kenkämerkki?

Converse 

Onko kiva mennä rippileirille ens kesänä?

Ei kiinnosta yhtää :D

Ootko luokan pisin? 
Oon toisiks pisin.

Monesti oot ollu vakavassa parisuhteessa? 
En oo koskaa päässy vakavaan parisuhteeseen asti :D

Kuinka usein otat kasvohoitoja? 
Ainaku tarve vaatii, kerran kuukaudessa :)

Kaunein ihminen minkä tiedät? 
Jennifer lopez on ihan mieeelettömän kaunis nainen, sit selena gomez ja miley cyrus.

Lempinäyttelijät? 
Jennifer Aniston, johnny depp ja Robert pattinson

Missä maissa oot käyny?
ruotsissa, Turkissa, Espanjassa ja Bulgariassa.

Minkälaisen lemmikin ottaisit?
Hauuuva vauvan




Tähtäätkö indiedaysiin? 
En mä varsinaisesti tähtää, mut ois ihan huippu päästä indiedaysiin sit joskus :)

Haluaisitko olla tunnetumpi bloggaaja? 
Een välttämättä.

aijotko jatkaa blogiuraasi niin kauan että saat yhteistyökumppaneita?
Joo kyllä :)

Kauhein juttu mitä sulle viimeks on tapahtunu?
KAuheinta on vaan se että hyppäsin ruostepaskaojaan mun valkosilla consseilla.

Minkä takii itkit viimeks? 
Itkin vähä minkä takia vaa, mut ehkä sille että menetin mun kengät :DDD

Onko sulla tällä hetkellä vakavampaa juttua jonku kaa?
Enn osaa sanoo..

Kerro unelmaparisuhteesta, tai parisuhteesta jollasen sä haluisit.
Sen suhteen pitäis olla ainaki avoin, molempien pitää pystyä luottaa toisiin ja mun mielestä parisuhde ei vaadi mitää yhtä paljo ku rehellisyyttä. Tietenki sen seurustelun pitää olla sit vähä romanttista ja ihanaa :D 

8 kommenttia:

  1. Tallina ei oo maa :D haha olivia oot ihana :'D

    VastaaPoista
  2. tuleeko tähän viel part. 3?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo enää kysymyksiä mihin vastailla, niitä pitäis saada saman verran lisää :)

      Poista
  3. Mää asun nivalas ja meijän porukat käy monesti reisjärvellä. sit me mennä siitä teijän entisen talon ohi sielä haapajärvellä.ku olin pieni nii me aina huuettii teijän ex talon kohalla et tuola oli myllylän talo :D nyt mun pikkusisterit huutaa aina sen talon kohalla et "tuojja on myjjyjän tajo!!" sit yritettää selittää et se on niitten entinen talo :D

    Hei!! tässä vielä muutama kysymys vaikka se kysymysjuttu on jo menny. Eli,
    ooksää oikeesti seiskalla?
    ja järkytyitkö ku sait tietää et sun isäs käyttää dooppinkii?
    sori en osaa kirjottaa :D ja anteeksi oikeesti jos toi vimppa oli liian henkilökohtanen tai pahotat sillä mieles :I
    ei ollu tarkotus pahottaa mieltäs...

    VastaaPoista
  4. haha ihana olivia ko itkeny ko menetit sun conssit !:D<3

    VastaaPoista
  5. mihin te muutattee? ja rakennatteko te vai siis mitähh :)

    VastaaPoista
  6. Miks sun isäs on ollu iltalehdessä??

    VastaaPoista