maanantai 8. huhtikuuta 2013

you are my piece of paradise

tää viikko lähtee käyntiin aika positiivisellä mielellä vaikka kokeet ja muut kouluhommat tuo järkyttävän taakan taas kannettavaks. tein tänää itelleni tavote listaa josta oon aivan super innoissani, mutta kuulette siitä sitte ku mulla on aikaa paljastaa siitä eli hetiku kokeet hillittää. oon myös ihanan ilonen että mulla on taas blogi ja te kaikki ihanat 274 seuraajaa!! 

oon yrittäny säätää blogin ulkoasun kans niinku viimestä päivää mutta mun ja bloggerin ymmärrys ei oikee osu kohilleen ja minä jolla hermot on herkässä aattelin jättää sen jonku muun päivän huoleks :D eniten mua ehkä ärsyttää nuo jäätävän isot välit kuvien välissä, ne ei vaan pienene :---D mun elämässä on tällä hetkellä muutaki murehdittavaa joten aivan yks lysti oikeesti :D yritän lukee nyt niihin kokeisiin, koska  dumppasin tänää jo yhen kokeen ja en haluis dumppaa useempiiki.. yritän päivittää mun blogiaki tän todennäkösesti hiljasen viikon aikana, tsauuuu ja aurinkoista viikkoa at everyone! 8) ps. instagramissa mua voi seurailla nimellä amandaoliivia

vimpassa kuvassa muuten näkyy ne avokkaat jotka jostain kumman syystä oli viimepostauksesta hävinny o_o



19 kommenttia:

  1. ihanan keväisii tunnelmii (8

    VastaaPoista
  2. saat kuvien välit pienemmiks, ku klikkaat hiirellä sitä kuvan vasenta reunaa, et sellane viiva alkaa vilkkuu ja sitte painat "poista/peruutus, tai nyt mikskä tota viivanäppäintä kutsutaanXD) nii sun kuvien pitäs olla yhessä, älä huoli, et ne jää sillai yhtee, siihen tulee kyl pieni väli:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en kyllä tajunnu sanaakaan piia sun selityksestä :D mutta jossa tarkotat sitä että pyyhkii sen välin siitä nii se ei jotenki vaa onnaa mun koneella..

      Poista
    2. :DDDDDDDD selitin juu kyl aikamonimutkasesti ja joooo tarkotin sitä:DD

      Poista
  3. ootko ostanu mustat vansit ja lyhytvartiset valkoset conssit? paljonko ne makso?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo oleen mut palautan ne conssit koska massa!!!!! vanssitki kylläki on aika massa varsinki nytte ku lisäsin ton kuvan tänne hahaha :''''D jaa en muista jotai seittemänkymppii kipale :)

      Poista
    2. mitä toi massa? :D

      Poista
    3. Luuleksää oikeesti että sen takia että sä ostit Vansit että ne on massa,huoh

      Poista
    4. massa=kaikilla on, käytetty juttu jne :D

      Poista
    5. olivia kiviä taskuun, tuskin kukaan ostaa heti sellaiset kun sullaon blogissas niistä kuva, tai tuskin niitten käyttö kokkolassa sentakia lisääntyis et sä oot ne ostanu.

      Poista
    6. miks sinä sama ihminen lisäät kommentin tähän samaa juttuu heti peräkkäi :DDD kiviä on sun taskussa ilmeisesti ;)

      Poista
    7. koska et näköjään osaa julkaista asia tekstiä. ja parempi ois sullaki olla niitä kiviä taskussa !

      Poista
    8. oon sit vissii nii huono :'(

      Poista
  4. paljonko oot pitkä korkkareilla ja ilman korkkareita suunnilleen?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. riippuu korkojen koroista, mutta nuo jalassa oon 184cm ja ilman 170cm :))

      Poista
    2. okei, kai mäki sit kehtaan olla rippijuhlissa korkkareilla, kun oon sun pitune, vaikka kamsut onki päätä lyhyempii:D

      Poista
    3. Todellaki kehtaat!!!:D se on niiin kivaa olla kaikkia pitempi :D

      Poista
  5. oooh vanssit ihanat mulla itelläki on tollaset mut eriväriset vissii :)

    VastaaPoista