tiistai 16. huhtikuuta 2013

Viimeviikkoina ja /päivinä mun maailma tuolla päänsisällä on pyöriny aika kummallisissa asioissa.. On ollu normaalia elämää ja sit todellaki normaalista poikkeevaa elämää. Mulla ei oo mikää masennus vaan mun mieliala vaihtelee ja menee ihan täysiä kaikki ajatukset. Käyn läpi jotai henkisesti raskasta kevätpaska jutskaa läpi. Mun ajatukset on käyny niin rajuis maailmois että en ees uskalla puhua niistä, mutta mulla on ollu tarkotuksena satuttaa itteeni tavalla tai toisella. Musta tuntuu että mun elämä alkaa aina menee raiteita pitkin, sit ne raiteet katkeilee ja joskus taas mun elämä menee suoraa sanottuna päin helvettiä. Ennen mun oli helppo puhuu asioista, nyt se ei todellakaa enää onnistu. Onneks Jeesus on ja pysyy <3

Ettei tää teksti menis ihan mun huolien lurputtamiseks, oon aika tyytyväinen itteeni!! Sain viimeviikon perjantaina itteni aamu kuuelta ylös ja lähin ihanalle virkistävälle juoksulenkille. Se oli ihan sika raskasta, mutta kuuntelin yle äksää ja Anne Lainto (onkse ees Anne Lainto XD) sano että kevään ensimmäinen lenkki on mielettömän raskas joten menin lenkin loppuun huoletta :D Suosittelen lämpimästi <3 Postausta on tulossa vielä myöhemmin tästä mun kunnon treenauksen alottamisesta, can't wait!!

Ihan superisti voimia viikkoon!! Se on kevät nyt <3





16 kommenttia:

  1. Voimia sulle,ihana olivia!!:-)

    VastaaPoista
  2. siis ooksäää uskossa vielä ku kiroilet noi paljo :O ei pahalla kysyttynä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanoin vaan päin helvettiä ja se ei vaikuta tavalla ku tavallakaan mun uskoon :)) rakastan Jeesusta!

      Poista
    2. Jos sanoo "päi helvettiä" ei se oo kiroilemista :D mutta oikeesti voimia Olivia, itelläki vaikeeta aikaa mut mahtavaa ku aina voi luottaa Jumalaan <3 :)

      Poista
  3. käytätkö meikkivoidetta yhtään?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no mitä käytät sit meikkipohjana vai laitatko vain silmämeikin aina?

      Poista
    2. Laitan vaa simmumeikin aina ja sit käytän aurinkopuuteria kaventamaan mun kasvoja :))

      Poista
  4. Ei sun oo ees järkee pitää tätä ku et kirjota tänne.

    VastaaPoista
  5. hei en tarkota tätä mitenkää ilkeenä, mutta luetko mitään blogeja niinku sillai lukijana ? :) hehe, vähä tyhmä kysymys.. :D nii ja et todellakaan oo mikää lihava! suutun, jos vielä sanot nii :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis en lue mitään blogia silllee etten ois liittyny lukijaks, mut oon vaan piilottanu sen sillee et kukaa ei nää kenen blogeja luen :)) en ehkä oo lihava, mutta lihonu oon ihan sikana ://

      Poista
  6. onko sulla purkista rusketus vai miten noin ruskee yhtäkkii ? Instagramin paris kuvassa näytit niin ruskeelta :D

    VastaaPoista