maanantai 22. huhtikuuta 2013

Synnyit maailmaan alla onnen tähtien

-En aio pyydellä anteeks mun hiljasuutta koska mulla on ollu tarve rauhottuu ja miettii asioita & macin laturi on hajonnu taas ja se on raastanu mun sydäntä viimesen viikon.

Lauantaina oli piiitkästä piitkästä aikaa juhlat. Oli ihan huippua laittautua oikeen kunnolla ja vetää ankaran talven jälkeen korkeet korot jalkaan ja fiilistellä sukulaistenkaa ihan täysillä. En halua teiltä kysymyksiä mun perheestä tai mistään muustakaan tällaseen koskevasta, mun piti oikeesti miettii tarkkaan vuodatanko tätä postausta julkisuuteen.. (KUVIEN KOPIOINTI EHDOTTOMASTI KIELLETTY)

Mulla ei todellakaa oo mitää fiksua kerrottavaa, jos avaisin mun suun nii sieltä tulis vaa vaahtoo. Mun pyörästä lähtee kettarit sekunnin välein (ok ei ihan), oon värjänny hiukset joihin oon super tyytyväinen ja mun mielestä ne sopii mulle, täytän keskiviikkona neljätoista ja ootan ihanaa ihmettä et joku jaksais yllättää mut ja life goes on muuten vaan ja silleen. Kivaa viikkoo jokaiselle :*


17 kommenttia:

  1. Kuinka nopeesri tuo suihkurusketus lähtee pois? Ja miks et saa lahjaa äidiltäs?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä neljä päivää pysyy hyvän värisenä ennenku alkaa haalistumaan, mutta just nappi juttu jos haluu just juhlissa olla ruskee ja se ei todellakaan oo kallistakaan siihen nähen :)

      Eikä sille että en saa lahjaa äitiltä oo mitää erityistä syytä :d Sehän mun elämää kuitenki kokoajan kustantaa ja imen sen köyhäks.

      Poista
  2. Mitkä juhlat noi oli? meniks sun äiti naimisii? :) oot kaunis <3

    VastaaPoista
  3. Oot ihan äitis näkönen !! Kummatkin todella kauniita♥ Mitkä juhlat nuo oli?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Komppaan ylempää, näistä kuvista huomas et oot iha ilmetty äitis! Ja ootte kyllä molemmat tosi kauniita!<3:-)

      Poista
    2. Äitin nelikymppiset ja julittiin sit samalla toistakin juttua:) ja haha joo mulle sanotaan aina et näytän mammalta :D

      Poista
    3. menikö sun äiti ja isäpuoli naimisiin? :)

      Poista
  4. sun postaukset on aina niin piristäviä <3 mun päivästä tuli paljo parempi ku näin että olit postannu !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja mua piristää nää aivan ihanat kommentit <3

      Poista
  5. Aivan ihana mekko! Mistä se on?
    Paljonko sun suihkurusketus makso?
    Oot tosi kaunis ja rakastuin sun hiuksiin heti ku näin ne!(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!!! :) tilasin sen nellyltä ja en maksanu suihkurusketuksesta mitää koska mamma mua suihkutti sen liikkeessä mutta se maksaa ainaki villimangossa 35€ :))

      Poista
  6. mistä nuo sun kengät on? :)

    VastaaPoista