lauantai 27. huhtikuuta 2013

Every new day is another chance to change your life.

Mulla ei oo ollu teille mitään fiksua kerrottavaa ja oon ollu viimeaikoina tosi ahistunu. Oon ollu masentunu ja loppuun palanu. Vihaan itteeni, vihaan jokaista mun ruumiinosaa ja vihaan sitä että elän täällä muiden mukaan. Ajattelen aivan liikaa mitä muut musta aattelee.

miks tehä elämästä raskasta omasta tahdostaan vaan valittamalla?

En jaksa oikeesti enää jauhaa ja jäädä kierimään kaiken paskan keskelle. Mun mielestä kaikki vastoinkäymiset kuuluu meijän jokaisen suunnitelmaan ja ilman niitä me ei kasvettais täällä sellasiks persooniks mitä me ollaan. En halua antaa muiden määritellä sitä mitä mä oikeesti oon. Haluan oppia että en voi odottaa asioiden tapahtuvan itsestään, vaan haluun nähä vaivaa asioiden eteen ja ansaita asioita ite. Joskus musta tuntuu, että on ihan normaalia sanoo naama peruslukemilla että mun isä on kuollu ja et saan täysikäsenä perintörahat. Iloa tai suruakaa sen puoleen ei näytetä. Ahdistun riittämättömyydestä mutta toisinaan taas räjähdän onnesta. Elämä on arvaamatonta ja sen takia haluun tehä mun tulevaisuudesta unelmaa. Jokainen meistä väsyy elämään joskus ja jokaista meitä satutetaan, mutta pohjalta ei oo suunta mihinkää muualle ku ylös. Rakastan elää täällä ja vuodatan kyyneleitä sen takia.


onnellisuus ei oo sitä että ollaan 365 päivää ilosia. Onnellisuus on sitä, että sä osaat tarttua hetkeen takertumatta sellasiin pieniin ärsyttäviin juttuihin ja nauttia täysillä kaikesta siitä mitä sulla on. IHANAA lauantaina! <3

12 kommenttia:

  1. sää osaat kirjottaa niin hyvin! jos mä ite oisin yrittäny saada ton asian tänne kirjotettuu, se ois ollu yhtä myttyrää!! oot ihana olivia♥:> ja aivan huippu blogi!

    VastaaPoista
  2. IHANA TEKSTI OLIVIA! En tunne sua mutta mä haluaisin, oot tollanen täydellinen malli ja mukavan olonen tyttö, rakastan sua <3

    VastaaPoista
  3. tää on aivan ihana teksti olivia !! oot upee ja vaikutat nii mukavalta ihmiseltä (:

    VastaaPoista
  4. todella ihana teksti Olivia! Oot upea ihminen.

    VastaaPoista
  5. sun blogista on tullu huonompi... sori jos oon suorasananen

    VastaaPoista
  6. Ihanasti oot kirjottanu !! Niin upea ihminen <3

    VastaaPoista
  7. Meillä on onneks vahva perusta elämällä, Isukki tuol ylhääl ;) luota ittees, oot ainutlaatune!!<3

    VastaaPoista
  8. Ei tohon tekstiin voi enää lisätä mitään, suurin osa ylläolevassa tekstissä on mun päässä liikkuvia ajatuksia. Let's make the rest of our lives the best of our lives, eikö niin Olivia? :)


    Oot ihana tyttö, kaikkee hyvää sulle söpöliini!

    VastaaPoista
  9. voisikko kirjottaa tänne ku et kirjota ku kerra

    VastaaPoista
  10. En halua tehä tästä pakkopullaa, joten tuun kirjottamaa ainaku mulla on fiksua kerrottavaa :)

    VastaaPoista
  11. no ei kukaa jaksa sitte ees lukee tätä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haista ano vitt*.. onko toiki pakko tulla konmmentoimaa jos ei kiinnosta lukee nii elä sitte lue.

      Poista